środa, 4 stycznia 2017

Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher



      Charlie i Silas są jak czyste karty. Nie wiedzą kim są, co do siebie czują, ani co wydarzyło się wcześniej w ich życiu. Nie pamiętają swojej przeszłości. W przypomnieniu mają pomóc im fotografie i pomięte kartki, ale im więcej szukają tym wszystko robi się jeszcze bardziej niemożliwe i skomplikowane. Największy problem tkwi w tym, że dziewczyna niekoniecznie chce przypominać sobie to co było, natomiast chłopak za wszelką cenę próbuje się czegoś dowiedzieć. Nastolatkowie mają szansę zacząć swoje życie od nowa, bez bagażu popełnionych niegdyś błędów, ale czy można znowu zakochać się w tej samej osobie, w ogóle jej nie znając? A potem znowu i znowu? I czy pomoże w tym krew na rękach ?


„Kocham Cię aż za bardzo. Bardziej niż powinno się kochać. Ale nic na to nie poradzę. To Ty uczyniłaś normalną miłość czymś nie do wytrzymania. To Ty sprawiłaś, że kocham Cię jak wariat”.

Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher



     Do tej książki ciągnęło mnie od bardzo dawna, właściwie od momentu gdy dowiedziałam się, że takowa ma zostać wydana i muszę przyznać, że się nie rozczarowałam. Strasznie się cieszę, że wydawnictwo postanowiło połączyć trzy tomy w jeden bo nie potrafiłabym czekać na kolejne.  

     

     Ta książka ma w sobie coś co przyciąga do siebie jak magnes. Chęć poznania tej historii jest tak silna, że bez przeczytania kolejnego rozdziału nie jest się w stanie oderwać. Jest w niej nutka tajemniczości, którą za wszelką cenę musimy zasmakować, a gdy już to zrobimy chcemy więcej i więcej. To co przydarzyło się bohaterom jest jedną wielką zagadką i podziwiam autorki za to, że wymyśliły tak genialną historię. Nie spodziewałam się takiego zakończenia, ale autorki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.

     Bohaterowie tej historii to bardzo młode, ale zarazem bardzo barwne osoby. Podobał mi się fakt, iż po wszystkim nastolatkowie byli kimś zupełnie innym, zmieniali się na lepsze, patrzyli na swoje dawne decyzje pod zupełnie innym kątem. Muszę przyznać, że Silas mnie zauroczył, potrafił urzec swym poczuciem humoru, a czasem zaskoczyć swym romantyzmem. Skradł moje serce swymi słowami i romantycznymi listami. 


„Nigdy nie zapominaj, że to ja jako pierwszy Cię pocałowałem. Nigdy nie zapominaj, że będziesz ostatnią, którą pocałuję. I nigdy nie przestawaj mnie kochać”.

Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher


     Podsumowując, Never Never jest to opowieść o pięknej lecz niezwykłej miłości, przeznaczeniu i wspomnieniach młodych ludzi. Od samego początku polubiłam bohaterów i od pierwszej strony chciałam zagłebiać się w opowieść. Mogę śmiało polecić tą książkę nie tylko fanom autorek, ale również osobom które mają ochotę na romans z nutką tajemnicy. Śmiało mogę stwierdzić, że to jedna z tych książek po przeczytaniu których życie na moment traci sens.



„Powiedziałam, że trzeba ufać instynktowi. Nie sercu, bo bywa, że oszukuje i nie głowie, bo za bardzo opiera się na logice”.

Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher


Moja ocena:






Wydawnictwo:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz