piątek, 26 stycznia 2018

Wydawnictwo ze słownikiem - nowa idea czytania po angielsku


Jakiś czas temu miałam przyjemność przeczytać książki wydawnictwa ze słownikiem. Tytuły książek niekoniecznie są ważne bo dziś przychodzę do was z nieco inną recenzją.


     Temat czytania w języku angielskim, dla wielu jest nieodkrytym zjawiskiem. Często mamy obawy, czy na pewno będziemy w stanie zrozumieć zwroty czy słówka. Wydawnictwo ze słownikiem biegnie z odsieczą. Jest to pierwsze wydawnictwo, które tworzy tego typu książki. Co w nich niezwykłego? Nic innego jak niebanalny pomysł. Książki te, posiadają słownik, który niejednokrotnie się przydaje, tym bardziej jeśli nie jesteśmy zawodowcami w czytaniu w obcym języku. Czy warto spróbować?  A może to skok na głęboką wodę i pieniądze wyrzucone w błoto?

     Na początku nie byłam przekonana czy dam radę czytać w języku angielskim. Co prawda uczę się go odkąd pamiętam, ale to nie zmieniło faktu, że miałam pewne obawy przed sięgnięciem po tego rodzaju książki. Stanowiło to dla mnie nie lada wyzwanie. Szybko się jednak okazało, że nie sprawiło mi to większego problemu. Co prawda spędziłam nad nimi dużo więcej czasu niż nad książkami w języku polskim, z tego względu, iż niejednokrotnie musiałam zaglądać do słowniczka, ale mimo wszystko było to bardzo ciekawe doświadczenie.

     Mogę śmiało stwierdzić, że każda osoba, która miała możliwość obcowania z  językiem angielskim, jest w stanie bez problemu zrozumieć treść. Jeśli jednak nie jesteście pewni swoich umiejętności, wydawnictwo oferuje książki "dla początkujących" co pozwoli rozpocząć niecodzienną przygodę.

     Sama idea wydaje mi się bardzo ciekawa ze względu na to, że w łatwy sposób możemy podszkolić swój język lub sprawdzić siebie samych co do umiejętności anglojęzycznych. Oczywiście każdy sposób nauki języka jest dobry. Począwszy od fiszek, słuchania muzyki, oglądania filmów itd, jednakże obcowanie z tekstem oraz chęć zrozumienia go ma zupełnie inny wpływ na umiejętności, tym bardziej, że jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym. Dlatego, jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości, to czas je rozwiać i spróbować swoich możliwości.


Moja ocena:






Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz